Det ska ju vara jag för ngt sånt....

Gick in på Tradera och skulle bjuda på en tågbiljett hem. Lyckades såklart med bedriften att bjuda på två biljetter och vinna båda. Hahaha hur gör man liksom? Jag vet inte hur jag lyckades iaf.... Saken är ju den att jag brukar köpa biljetter där.. utan såna här missöden.. jag skyller nog allt på min jetlag.. haha
Kom hem från världens minsta stopp i Thailand. 33 timmar var vi där.. huujedamig va jobbigt det var.
Snacka om att inte vara på topp alltså.. helknas blev det med sömn och mat och sånt.. Försökte sova så mycket det bara
gick men det resulterade i att jag vaknade aptidigt samma dag som vi skulle hem.
Jaja det gick ju bra ändå men man märkte att kollegorna också var trötta hem.
Undrar hur bra det är för kroppen egentligen att åka på så korta stopp?
Såå nu ska jag alltså packa min väska och åka hem. Det ska bli skönt faktiskt. Saknar snö denna jul!
Hemresan går den 1/1 och sen är det tillbaka till att jobba igen..*s*
Men det är helt okej.. jag älskar nämligen mitt jobb!

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: panthern

Oj, det ville jag med jobba innan men fick inga posetiva svar då jag sökte jobb så lämnade det=)Gott Nytt År förresten!

2008-12-31 @ 16:22:03
URL: http://ihpep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0