I need you now...

I need you now dont turn away, i need you now....
Please dont turn me away...

Snart i Thailand... ska bli hemskt skønt faktiskt.
Mr Oh Really ær med så jag tror det kan bli ett mycket trevligt stopp.
Kanske kan glømma.. men vill jag verkligen?

Nær jag ælskar, ælskar jag med hela mitt hjærta... villkorsløst..
En kompis sa att det var en gåva. Att kunna ælska innerligt och så mycket som jag kan.
Vet inte det jag... det gør ju såå ont nær det inte funkar..
Men jag antar att hon har rætt. Tænk att inte kunna ge så mycket av sig sjælvt?
Tænk att inte kunna kænna så mycket som jag gør nær jag væl blir riktigt kær?
Det ær ju helt underbart...

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0