Jajajo...

Men jag vet inte vart jag ska börja.. *s*
Har haft en helt underbar vecka. I Thailand. Tack till alla som var med mig...

Men vad det snackas?! Fick höra en massa som sagts som inte är sant...
VARFÖR? Som jag skulle ha sagt?
Varför hittar man på en massa? Är det den svenska avundsjukan som slår till eller?
Som tur är så frågade personen mig ifråga om jag hade sagt ngt sånt och det är ju skönt att vissa har samma raka tillvägagångssätt som jag.
Och nej jag skulle inte ljuga om saker.. och absolut inte det som var på tapeten.
Jisses jag har bättre saker att prata om isf.

Kan bara säga att en person har växt i mina ögon. Har aldrig sett på han så som jag gör nu.
En person jag skulle kunna tänka mig att dejta. Just för att han har så bra värderingar, och sen är han ju rätt snygg oxå..
Kansk lite för gammal för mig men vad spelar det för roll när det inte känns så?
Tyvärr har det ju blivit riktigt fel mellan oss och det känns inte så bra.

Kanske kan repareras så småningom... det får framtiden utvisa!
Just nu ska jag bara ta det lugnt med killarna.

Denna vecka har jag gjort så mycket dumma saker så det får räcka för i vinter! *s*

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0