Samma lika men ändå inte

Har haft en ganska soft dag idag. Varit på synundersökning.... ja det finns ju hopp för mig med. Funderar starkt på att göra en operation faktiskt. Tänk va skönt att slippa linser...

I söndags var jag ute med ett par kollegor.. Jisses va man kan ha stört roligt av ingenting.
Men det är klart umgås man med samma sorts människor som man själv är,
dvs inte riktigt friska så blir det skoj oavsett vart man är.
Vi åkte mest runt i en bil. Haha med de två i baksätet blev det ju bara kaos.
I rest my case som J skulle ha sagt.

Men ja det var sjukt skoj iaf. Synd bara att alla killar verkade lysa med sin frånvaro. Som tex J´s kompisar från Kanada.
Dom skulle ju komma på våran fest en somnade på soffan... haha
för dem blir det dyrt nästa gång.. det kan jag ju lova... *skratt*
Nej då ingen fara. Saknar B litegrann. Tycker hon ska komma till Sthlm snart oh leka lite med mig..
Ska ta med henne ut på byn och röja lite.. det blir sjukt skoj!

Funderar fortfarande på Mr. Fasiken han är ganska het alltså... What to do undrar ju jag...
Only time will tell. Jag ska ge honom ett par veckor sen skiter jag i det.

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0