Tack underbara vänner!

Ja vad ska jag säga egentligen? Det kan nog inte bli såå mycket sämre i mitt liv just nu..
Jag önskar jag kunde sova bort allt det som gör ont.
Vakna upp en solig marsdag och känna mig pigg och kry och bara må bra.
Vill gå i ide och glömma allt ledsamt som min kropp gör mig påmind om hela tiden.
Ska man ta ngt gott ur detta nattsvarta mörker jag befinner mig i så är det att pga av detta har jag gått ner 2 kilo sen i tisdags... inte en bra väg men man ska ju försöka se det positiva i allt eller hur?

Jag har dock underbara vänner som ställer upp. Det har jag verkligen och jag tackar en högre makt för att dom finns.
Ska försöka ta mig ner till tvättstugan nu och tvätta lite kläder inför Thailandsslingan imorrn.
Känns riktigt tungt dock.

Sen att det finns folk om gottar sig i andras olycka det får ju stå för dem. Jag tycker synd om såna människor.

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: AnnaCeleste

Ja du hjärtat.. i vintras så kände jag en viss likhet... jag ville liksom bara gå och lägga mig och vakna ett halvår senare och se vad det blev liksom. Jag sket i resultatet, men jag orkade inte me att gå varje dag med same same.. ville bara hoppa framåt i tiden. Det jobbiga när det sker på vintern är ju att man har mörkret och kylan emot sig med ;) puss

2008-12-06 @ 13:25:56
URL: http://annaceleste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0