Träffade R

igår... shit han kan verkligen inte motstå mig..*skratt* Känns väldigt smickrande MEN han var nog den sista killen jag trodde skulle kunna vara otrogen... I rest my case!
All Men Are Assholes!

Var på connection igår en sväng. Gayklubb.
Blev hårt uppvaktad och uppraggad av en tjej där.. Smickrande faktiskt det med,,,
Synd att man inte tänder på tjejer för då hade jag redan gått den vägen. Är trött på killar. De är svin.
99% av dem iaf. Har helt tappat förtroendet för killar.
Vad är problemet? Varför kan man inte hålla sig till en tjej? Varför är man otrogen?
Jisses jag måste vara väldigt gammal i mitt tänk för det är helt obegripligt för min del. Varför`???
Om man inte är kär, gör slut istället då. Man sårar ju bara sin partner.

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0