BUT WHY????

Varför ska man alltid lyckas pricka in baksmälla med tillhörande huvudvärk och tunghäfta när dom ringer från Quantas?
Jamen va skoj att jag lyckades göra bort mig totalt hos dom.. Haha kan ju fetglömma att jag går vidare till 3:e rundan..*s*
Ja det var väl helt enkelt inte meningen antar jag.
Det sista som sades var att fundera över om huruvida du vill jobba för oss eller ej och ring oss runt 15 idag
då får du reda på ditt resultat och om du har gått vidare till nästa steg vilket är att åka till London och
ha "riktiga" intervjuer. Jag är säker på att jag inte gick vidare. Haha
MEN det som faktiskt lockar är att jag kommer att jobba på 747:an samt Aibus 380. Det är ju inte illa pinkat.
Dock så är destinationerna trista och man har standby 1 månad per år totalt. Fast det är ju mindre än nu.
Och man har 90 minuter på sig... vilket oxå är bättre än nu. hmmm Får nog fundera lite på detta.
Ska ringa dem i eftermiddag iaf och få svaret, inte för att jag tror att jag gick vidare men men.
Kan ju alltid söka nästa år om det är så.. Vet ju inte ens om jag blir kvar på mitt nuvarande jobb
nästa vinter... Händer mycket i branchen just nu.

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0