Dumma lördag!

Migrän och Richard har åkt hem. Fy vikken rutten dag.. :-(
MEN dom senaste 5 dagarna har varit helt underbara. Vilken kille jag har hittat alltså. Iofs så visste jag det redan första gången vi träffades, det tog bara honom lite längre att inse att vi är gjorda för varandra. :-)
Men nu har vi båda insett att det verkligen finns saker att bygga på. Och vi ska bygga ngt stort och bra och stabilt.
Vi var på skansen idag, vilket var en premiär för oss båda två.
Men jag måste ju säga att det var lite av en besvikelse.. Kanske man ska vara där på sommaren istället.
Men Richard gillade alla "svenska" djur och fotade hej vilt..*s* sötnosen.
Igår var vi på Blue Moon Bar, fast först på invigningen av Le Bon Palais såklart.
Måste ju få in några invigningar och sånt så stackars Emma inte läser bloggen fördjäves..*s*
Emma du får ta å komma ner hit och hälsa på så ska jag få till några VIP-inbjudningar till oss..*s*

Nu har Richard snart landat hemma i London så jag ska göra mig iordning och bara vänta på att
få höra hans röst igen. :-)
Han lämnade kvar en del grejer här så det bådar ju gott inför framtiden.
Hans huvtröja lade jag beslag på så jag har ngt att krama på natten..*s*

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: Emma

Jodå, jag läser bloggen.. :) Har dock haft TVÅ dagar utan internet! Helt otroligt. Har flyttat hela helgen, men nu är vi på plats! Ska absolut komma och hälsa på! Ha d bäst!

2008-11-03 @ 21:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0