Fredagen innan lördagen ....

Kom hem från Thailand idag. Trötter som en gnu efter flighten men ja jag mår ganska bra just nu.
Ska till min darling imorrn är det tänkt. Till London. :-)
 Jag har saknat honom så otroligt mycket sen han åkte hem så jag vill verkligen träffa honom nu.
Sen får man ju se vad som händer.
Jag vet vad jag känner och tycker men ja vad vill han? Förmodligen samma sak som mig bara jag som är nojig.. och med all rätt tycker jag nog..*s*
Men ja jag ska se till att komma med flighten imorrn först så kan man ju prata om det andra sen eller hur?

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: Celeste

haha fan va skönt att du kan skriva om din karl utan risk att han läser det :P unfair!!

2008-11-17 @ 12:21:14
URL: http://annaceleste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0