Ja jag vet varken ut eller in längre.

Vad händer liksom? Det enda jag vet är att jag har hittat min prins men vad vill han?
Ska han flytta hit eller inte? Ja jag vet inte längre... Måste få prata med honom å det snaraste.
Jag orkar inte detta just nu.. mina känslor flyger hej vilt överallt....
Råkade säga att jag inte kommer till London..kanske inte så bra men jag vet ju att det var ju för att jag ville ha en reaktion från hans sida.. Tror ni att jag fick ngn? Nej precis. Han svarade inte på det. Hur ska man tolka det liksom?
Att han är som alla andra straighta killar och sticker huvudet i sanden när det blir jobbigt eller
att han kanske tycker att jag är dum?

Jag vet inte och det är såååå sjukt jobbigt just nu..

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: Celeste

Jag ringer dig när jag slutat hjärtat!! :/

2008-11-09 @ 15:31:15
URL: http://annaceleste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0