Jaha nu då?

Jaha då var man hemma i kalla och trista Sverige igen. Från Sverige till Thailand till Sverige till England och tillbaka till Sverige på en vecka... ja man kan ju resa mindre.. *s*
Har varit hos min plutt nu och det känns fortfarande lika bra som sist. Börjar helt ärligt tro att vi är menade för varandra.
Han mötte mig på flygplatsen med ett fång röda och vita rosor... Söööööt!
En sak vet han iaf och det är hur man ska behandla en tjej och han älskar det.
Jag råkade säg vid ngt tillfälle att jag inte är bra på att vänta och stå i köer och då svarade han bara som om det var den mest naturliga sak i världen att: Varför ska du behöva vänta? Ingen tjej ska behöva vänta på ngt"
Han hade ju köpt en ny bil oxå.. BMW... killen har lite stil måste jag säga..

Han drog dock till Dubai idag igen för två veckors jobb så våran planerade återträff den 1:a sket sig.
Men jag hittade en annan lucka i mitt schema som gör att han kan komma hit den 14:e istället.
Det vet han inte om ännu men det ska han bli varse om..*s*

Och BTW.. Dom har ju tapetserat om i min lya nu.. i vardagsrummet/sovrummet och det blev kanonfint.
Vitt och rött... passar mig bra måste jag säga. Ni får komma hit och se själva tycker jag.

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0