Lite bättre nu...

När ska jag lära mig hur killar fungerar egentligen? Att jag inte har fått svar på mina sms har helt enkelt den förklaringen att Richie ha varit på en bilfirma och förhandlat om en ny bil. *suck*
Jag blir sååå trött på mig själv... och det där med att jag inte skulle åka till London blev för mycket för honom.
Han sa att det har aldrig funnits en enda tanke på att jag inte älskar dig men att flytta till Sverige måste jag tänka igenom.
Vilket är hur självklart som helst!

Carro du är en nöt ibland! Faktiskt!

Självklart fattar jag att det inte är lätt att bara flytta till ett land där man inte ens kan språket. Det är mycket lättare för mig att flytta till London. Jag har ju tom rätt utbildningar för att jobba i England. MEN jag vill ju helst att han tar steget..
Jag är såå trött på att flytta så jag vet inte om jag vill helt ärligt.
Men kärleken är ngt jag verkligen prioriterar, jag är trött på att vara singel och svenska killar har jag fått nog utav.
Jag börjar dessutom att bli gammal så det är dags att sluta leka nu och skaffa sig en stabil grund.

Ngt jag alltid har velat det är att gifta mig. Barn har jag aldrig velat haft men som det känns nu med Richie så ska jag verkligen inte säga aldrig. Det är helt sjukt. Men känns kanon. Han är min darling.
Och friar han så säger jag ja.
Crazy jag vet men va tusan man lever bara en gång eller hur?

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0