Mycket kan fortfarande förvåna mig

Som jag skrev igår så trodde jag att det var fett kört på Quantas, men det visade sig vara helt fel.
Haha dom ringde idag med för att försäkra sig om att jag vekligen fick veta att jag har gått vidare till nästa steg.
Nu vet jag ju fortfarande inte vad jag ska göra men man kan ju alltid gå dit och kolla vad det är dom erbjuder.
Som det är nu vet jag ju inte om jag får vara kvar nästa år på mitt nuvarande jobb. Det vet ju ingen.
Kolla på stackars Sterling?
700 st blev ju av med sina jobb på en och samma dag?
Alla skriver om hur synd det är om passagerarna som har förlorat pengar och inte får tillbaka dem, men alla som har förlorat sina jobb då? Det är ju mycket värre för dem. Men det är det ingen som skriver något om. Med så mycket som händer i våran branch så kanske det är klokt att iaf ha en backup plan ifall det går åt skogen?

Vad annars då? Har suttit i möte hela dan idag. Shit va trist.
Tycker ju inte riktigt om att sitta stilla och lyssna en hel dag men ibland är det ju bra att får reda på lite vad som händer så jo det var ett informativt möte.
Mia och jag gick senare ut och käkade tillsammans så det var en trevlig avslutning på dagen.
Blev dock sjukt trötter så jag somnade direkt när jag kom hem. Ingen utgång här inte..*s*
Jaja Magenta får vänta tills en annan helg.

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0