Snön är äntligen här!

Vaknade av att klockan ringde ganska tidigt idag. Hade ställt den så jag kunde gå ner på SATS och träna lite.
Det var Dansaerobics på schemat och om jag orkar blir det lite spinning imorrn. Måste dock packa innan avresan till Krabi.Fast först ska jag ju till Köpenhamn samt Helsingfors innan jag får flyga till Krabi. *s*
Älskar verkligen mitt jobb.
Det är fantastiskt. Ena dan åker man runt lite i Sverige och nästa sväng bär det av till Thailand.

Saknar min plutt. Han  håller på att jobba ihjäl sig på sitt jobb. Just nu är han ju i Dubai och jobbar.
Dom startar tidigt på morgonen och slutar hur sent som helst.
Ska ta hand om honom när han kommer hit nästa gång. Hoppas bara det blir innan jul.
Vill verkligen inte vänta tills efter jul det blir alldeles för länge ifrån varandra.
MEN han flyttar ju hit snart så då blir det ju hur bra som helst det är jag helt övertygad om.
OM det nu blir så.. man vet ju aldrig vad som händer,.. men kär är jag iaf... upp över öronen...

Haha AC´s fest igår var skoj. Det blev en massa singstar.. Sorry Emil men du kommer aldrg att slå mig ;-)

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: panthern

Måste bara fråga vad du jobbar med? Svara gärna i min blogg, är ruskigt dålig på att hitta tillbaka till inlägg.

2008-12-28 @ 18:19:25
URL: http://ihpep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0