Söndags ångest...

Jaha har haft standby idag....
blev ju inte utkallad men det var ju väntat iom att jag ska iväg imorrn.
Denna dag har gått sååå långsamt.. förmodligen pga att en viss människa inte finns hos mig längre. Tur jag har mina sköna vänner som jag kan prata med när jag behöver.
Ni kan göra detsamma älsklingar och det hoppas jag att ni vet.
Imorrn ska jag till Köpenhamn och sedan till Oslo. För att sova där en natt och sedan flyga ner till
Köpenhamn igen och sedan hem till Stockholm. Haha kul slinga.
Men det är ju skönt att få lite kortare turer oxå och inte bara monsterslingor till Thailand.
Jag älskar när det är lite variation i mitt jobb. Och jag hoppas att få det denna vinter.

Annars händer inte så mycket just nu. Vintersäsongen har precis börjat så det börjar ju rulla på nu med en massa jobb som väntar. Men jag klagar inte, tvärtom.. jag gillar att jobba mycket. Mår bäst då.
Jag skriver mera på tisdag.

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0