Spinning och singstar

Idag har jag en mycket trevlig kväll att se fram emot. Ska först träna spinning och core på SATS och sedan bär det av till AC och party! Ska bli skoj men jag ska inte hänga med ut.
Ska bara sjunga lite singstar och ha en trevlig kväll med tjejerna hade jag tänkt.
Imorrn ska jag, om nu min kompis Klas hänger med, till Strängnäs. Haha vad ska du göra där liksom?
Jo min kompis Lillan ska tävla i dansbandskampen!
Så heja och rösta imorrn på Martinez!
Dom är nog det absolut bästa bandet just nu i Sverige iaf. Jaja lite partisk får man lov att vara eller hur?
What else? Ja jag är nere på minus 12 kilo iaf.
Trots att jag har käkat vanlig mat nu i 3 veckor så fortsätter jag att minska i vikt och det är ju bara hur skönt som helst. Idag börjar jag dock min sista etapp för att bli av med de resterande 8 kilon som ska bort. Nu blir det bara shakes i ytterligare 3-4 veckor tills dom är ett minne blott.
Sen är jag väl nöjd tror jag. Man får ju se hur jag ser ut i kroppen liksom men med träning ska jag nog nå mitt ideal.
Saknar min plutt med. Han är i Dubai just nu och jobbar igen. *suck*
Igår var jag nära att bara ge upp allt men jag tror inte han kommer att låta mig göra det.
Just nu är han den starka av oss. Jobbigt med distansförhållande.

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: AC

Taaaack för igååår gumman!! du ägde singstar :D förlåt om jag var lite frånvarande (?) jag vet inte vad jag gjorde men jag vet att jag städade :S haha. Lite otaggad på att gå ut, men jag är så himla trött numera. Inte ett dugg kul :/ saknar flyget där man orkade mer. Faktiskt. Puss på dig!

2008-11-22 @ 15:46:21
URL: http://annaceleste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0