Standby och hårfärgning

Inte blev man utkallad på sin standby heller men kanske är det lika bra för nu kunde jag ju faktiskt göra saker som att tex färga håret. Patrik min frisör har en del ideér om min färg så jag antar att det kommer att bli lite rött idag.
Jag gillar ju inte riktigt rött men jag vet att jag passar mycket bra i det så jag antar att det är en rolig idé.
Saknar Richard som vanligt men jag börjar tyvärr vänja mig vid att ha det såhär.
Kanske blir det Oslo en period i mitt liv då företaget saknar folk där. Får se inget är bestämt ännu.
Har bestämt mig för att ta en dag i taget och bara vara för ett tag.
Jag vill så mycket men jag måste lägga band på mig för att inte stressa in i saker och ting.
Kollade just mitt saldo efter London... inte alls bra.. blir ingen frisörshistoria idag inte.. *suck*

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0