Todays tasks

Ok så idag drar jag iväg på säsongens första Thailands stopp och helt säkert absolut inte det sista. Jisses va skoj vi ska ha. Och vilka sköna massager jag ska ta! wheeee!!! Har längtat så in i bomben!
Ska även fixa lite naglar och fötter och sånt så man är lite snygg när man ska till London och darlingen på lördag.
Funderar även på att styra upp ögonfransarna oxå när man ändå är igång liksom...*s*
Träningskläderna är nedpackade redan så en tur till gymmet bir det ju iaf.
Vi har ju bytt hotell nu så jag vet ju inte alls vad jag kan vänta mig i gymväg men jag tror att det kan vara bättre än förra hotellet. Där fanns ju inte såå mycket att göra.

MEN jag blev ju väckt hur tidigt som helst av målarna som skulle komma hit och hämta nycklar osv.
Tydligen ska dom måla om hela mitt vardagsrum och det sa dom i fredags. DVS noll tid att förbereda mig.
Nej nu ska jag ner i tvättstugan och tvätta lite innan Emil kommer och hjälper mig med färgval i lyan.
Måste hinna dra i mig en shake oxå. Har tappat ytterligare ett kilo denna vecka så nu är det bara 9 kilo kvar!
Skam den som ger sig eller hur?

Längtar efter Richard nu.. Saknar min snutt otroligt mycket.

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: Bananaannnana

Undrar vart du är min snäcka!?!?!?! Såg juh nu att di dragit utan att säga nåt ÅT MIG!!!!!

HJÄLP MIG!!!



kan . . . inte . . . aanndas



;)

2008-11-11 @ 20:19:26
Postat av: Alexandra

Njut i värmen! Jag räknar ner tills jag får sola, bara typ 18 dagar kvar nu :)

2008-11-12 @ 15:47:47
URL: http://brummagummans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0