Yey!!!

Då har man då klarat av sin jättelånga arbetsdag.. NOT! den varade i hela 3 timmar totalt! WOW ;-)
Nej men det ska vara lätt att leva och jobba ibland eller hur?
Imorrn vankas mer och tyngre jobb då vi ska till Krabi med 767:an. Det ska bli så roligt att få vara i Krabi iom att jag bara var i Phuket och Bangkok förra året. Nu har jag redan fått flighter lite varstans så det bådar gott inför vintersäsongen!
Ville ju helst få lite flighter till Florida men eftersom dom går efter anställningstid så har man ju inte en chans att få det där speciella passet som USA kräver att man ska ha.
Nästa gång är det min tur säger jag bara om man nu jobbar kvar den dagen dom tar in Florida igen för jag tror inte det kommer att vara kvar i nästa vinter tyvärr.
Vad vill jag med mitt liv egentligen? Det har jag ingen aning om faktiskt. Tar bara en dag i taget.. så jobbar jag..*S*
Vill vara frisk och att min familj och mina vänner också är det. Sen är det ju fint om det är så att
jag har hittat min drömprins nu så man får lite stabilitet i livet om man säger så.
Är less på att fjanta runt med osäkra killar som aldrig kan få ändan ur vagnen. Då får det vara faktiskt.

Jag säger som Petter " det är min tur nu, vinden har vänt"

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0