Äntligen den 28:e!!

Så är det då äntligen den 28:e och jag pratade just med Richard som skulle boarda planet just.

Kung nu är det inte många timmar kvar tills vi ses igen. Ska bli intressant och se hur det utvecklar sig faktiskt.


Men lite om min tripp till Dominikanska då? Förutom att det hällregnade när vi landade så har vi haft ett mycket trevligt stopp med bara en massa sol. Ja det regnade på nätterna men inget vi stördes av direkt.


I lördags åkte vi till en ö precis utanför våran strand. Jisses vilken dröm ö verkligen. Kritvit sandstrand och turkost vatten.

Vi åkte samtidigt och snorklade lite och då såg vi en inhängnad och det visade sig att man kunde snorkla med Stingrays, Mantarays och Hajar där. Jag och S hoppade genast på den idén. Stora hajar var det dessutom som var så snälla att vi kunde fridyka ner till dpom och klappa på dem.

Jisses alltså! Fatta att jag har klappat på två hajar??
Det hade jag verkligen inte ens kunnat fantisera om i mina vildaste fantasier!
Shit va nice det var, det absolut bästa på hela stoppet.
Nej nu var jag dum jag hade ju en helt underbar crew med mig. Underbara rara människor som jag mer än gärna har fler såna stopp med. Så¨kul när man verkligen kan umgås hela crewet tillsammans.

Nu ska jag sminka mig och bädda sängen och sedan åka och hämta Richard!

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: Celestio

I call on you tonight och ser how you're doooing!! spännande! :D

2008-10-28 @ 15:03:21
URL: http://annaceleste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0