Härliga fredagskväll!

Kom precis hem från gymmet. Jädra skönt alltså att ha det gjort. Men shit va ont det gjorde i min kropp.
Har ju grym träningsvärk sen Pumpklassen i Onsdags så det tog emot att Spinna idag.
Men men jag gjorde det och nu ska jag snart ta ett bad.
Det blev även ett Corepass och det sög ordentligt i mina stackars magmuskler.

About yesterday

Ja jag kan ju tydligast skapa skandaler även när jag är nykter och städad..
Nej inga skandaler men jag och en ny kollega råkade visst hångla lite.. haha bara på skoj men
jag tror eller vet att folk kommer att snacka. Det går fort på vårat företag och för all del, dom har inte haft
ngt att prata om mig om så det bjuder jag på.
Men det var skoj och trevligt att träffa några nya stjärnskott.

Har även blivit lite förtjust i en av mina kollegor.. hmm inte bra alltså.. jag vill inte göra ngt inom företaget men vi får se vad det utvecklar sig till. Jag kanske är bara höstförtjust...

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: Bannanna

Ja gumman, förtjust kan man faktikt bli!! De är säkert.. Man kan de.. Jag vet bara inte hur.. Hör av dig oh berätta!! Du är duktig med träningen Jag är super stolt över dig! :) puss i massor love ja

2008-10-03 @ 21:53:14
Postat av: shiirii

Ring mig imorgon raring.

puss

2008-10-04 @ 03:46:51
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0