Hemska Matematik....

Ja nu sitter jag här med NOLL matematiklust.
Dessvärre måste jag verkligen plugga nu och försöka förstå hela mattebiten. Prov om en vecka och jag har inte ens knappt öppnat boken. Så nu blir det heltidsstudier för Carro.
Jag har börjat fatta alla regler nu men så kommer dom med uppgifter som gör att det skiter sig direkt.
Hur less blir man inte då?
Ska träna idag. Pump och Core. Oj vad jag längtar. Har inte tränat på lääänge.
Men saknat det det har jag verkligen gjort.
Efter denna vecka på pulver så får jag se hur jag ligger till men jag ska iaf
minst ner 15 kilo innan jag börjar med kombinerad kur.
Hade jag tänkt iaf.
Vintersäsongen närmar sig med stormsteg och hur kul ät det att vara i Thailand
och inte kunna käka deras underbara mat?
Jaja jag har bestämt mig nu iaf.. men träning så rasar nog kilona.
Har börjat ladda inför de nationella proven jag måste göra på Matte C och Engelska B.
Engelskan är redan den 11/10 men där känner jag mig riktigt lugn faktiskt.
Känns som om att jag kan det där.
Matten däremot är planerad till den 14/10. Hua men innan dess är det ett salsprov jag ska klara av.
Näe nu måste jag fatta alla regler.

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0