Ja nu är det bokat och klart!

Richard kommer hit den 28:e. Nu är det bokat och betalat så jag hoppas han tar sig hit nu.
Stackarn var så rädd idag att jag inte skulle tycka om honom.. Det sa jag till honom att det får vi ta då. Det är ju inget som varken han eller jag kan garantera varandra. Det var 6 månader sen vi sågs sist.
Så ingen av oss kan lova den andra något. Det viktigaste är ju att vi ses och sedan tar det som det kommer.

Ikväll ska jag gå ut en sväng med mina vänner. Det ska bli skoj och kanske firar jag 10kg gränsen med ett glas vin!
Det är jag värd tycker jag nog..*s*
Men jag ska upp och träna imorrn. 10.30 är det en dansklass jag absolut inte vill missa.
Och jag ska inte bli ute så länge ikväll...

Jag har varit på stan idag och träffat syster, lämnat in mina stövlar på omklackning och haft en
mycket bra dag helt enkelt. Sen att jag hade sett fel på schemat så att spinningen började 17
och inte 18 som jag trodde det är ju en smärre miss i planeringen. Får jobba dubbelt så hårt imorrn på danspasset.

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0