Jaha måndag igen!

Ja jag skulle ju ha skrivit prov i Matte C imorrn. Haha jag måste avboka. Har inte kommit ur boken ännu och är knappast varken förberedd eller klar för att skriva ett nationellt prov. Jag hatar verkligen matte, men jag måste ha det för att kunna söka till min utbildning. Bara att bita ihop!
Har pratat med Richard ganska mycket nu på sista tiden. Det känns bra. Vi har båda nu förstått att vi
måste ses för att förstå vad det är för kemi mellan oss.
Men helt klart finns det något och det är det vi vill reda ut. Han sa idag att han skulle gå in
på ngt internetcafé i Dubai och boka en biljett till mig. Så han kanske kommer då om en vecka drygt.
Eller så blir det den 28/10. Samma dag jag kommer hem från Thailand.
Ja det får tiden utvisa men om det blir om en vecka bara blir jag ju nervös.. *s*

Nu ska jag och Matteboken ha en lång dejt innan jag ska träna ikväll!

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0