Jaha

Då var man på svensk mark igen och vart ska jag börja med att berätta om min härliga vecka?
Måste rikta ett stort tack till min underbara chef som helt säkerligen hade ett finger med i spelet när dom ringde och kallade ut mig på en flight till Dominikanska Republiken!
Jag hade ställt in mig på ytterligare en veckas suckande med standbyer och inga samtal.
Shit vad jag bedrog mig alltså. Det blev ju hur bra som helst!
Första flighten till Dominikanska var ju inte alls dåligt.
Och skönt att få ngt annat att tänka på så jag inte bara går och längtar efter att R ska komma på besök.
Det gick ju riktigt fort nu alltså.
Han kommer ju imorrn... hua va nervös jag kommer att bli.
Duktigt jetlaggad har jag varit idag kan jag lova.. sov halva dan så sorry om jag inte svarade i mobilen.
Men jag tog mig ändå upp och tränade på kvällen och nu håller jag på med det sista städningen tills
Richie Rich kommer imorrn. Har kollat ut vägen till Skavsta oxå... NICE!
Tror jag hittar... *s*
Jag skriver mer om mitt stopp på dominikanska imorrn... nu har jag lite att göra..

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0