Nu snart så...

Jahaja nu börjar jag får riktigt bra ordning i min lägenhet äntligen!
Fy va grejer jag har slängt.. helt sjukt alltså. Och inget jag kommer att sakna direkt heller.
Skönt att få det lite nice tills Richard kommer.
Sötaste ringde mig tre ggr idag innan han flög hem till London.
Och textade mig däremellan. Han börjar nog bli lite nervös tror jag. Fast han vill inte erkänna det.
Bara drygt en vecka kvar nu tills vi ses och jag ska ju hinna med att åka till Thailand däremellan. Det är riktigt skönt för då har jag något annat att tänka på.
Min rara syster har hjälpt mig att rensa bland alla mina saker och hon gjorde det riktigt bra måste jag säga.
Nu ska jag bara göra en riktig höststädning så kan jag åka till Phuket med gott samvete.*s*
Känns skönt att komma hem till en helt nystädad lägenhet. Ska byta lakan det sista jag gör oxå..
Oj vad jag längtar till Thailand. Iofs får jag ju inte käka maten men det är ändå skönt att komma dit.
Det är ju ens andra hem ju.
Nu ska jag se lite Ugly Betty och sedan ska jag göra det sista i lyan

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0