Söndagsångest eller inte?

Ja så har man då klarat av att kliva upp tidigt idag och gå till gymmet. Duktiga mig!!
Var dock vaken halva natten för en viss M envisades med att skicka sms.
Och jag var ju bara tvungen att svara. Så det tog väl ett par timmar innan jag utmattad somnade med telefonen
i handen. När jag sedan vaknade så tänkte jag bara att nej jag orkar inte men tjuriga Carro visade sig
och bestämde att här ska inte sovas mera. *s*

What about M then?
Verkar som om han och Richard har samma mönster.. *s*
Även om jag har hört mer av M i sommar än R men ändå. Nu helt plötsligt börjar han sms:a igen.
Karlar....
Fick höra att jag är riktigt het men att det var mera än bara så, vad försöker han säga egentligen.
Till saken hör ju att vi inte har setts på 10 år säkert.
Vi gick i samma plugg när jag gick 2:an - 8:an. Han är ju ett år äldre som de flesta förstår.
Nu jobbar han tydligast med musik och spelar fotboll. Ja det är ju kanon. Musik det håller ju jag på med oxå.

Vi får helt enkelt ta och träffas över en flaska rött och prata gamla Löta minnen. Det vore skoj faktiskt.
Får väl se om han vågar sig ner hit och hälsa på...
Killar kan ju vara sååå fega när det väl kommer till kritan så jag får se vad som händer.

Dagens tabbe: Carro väntar på sin tvättid. Väl därnere ser hon att ngn har occuperat båda
tvättmaskinerna. Carro blir rosenrasande iom att hon tror, efter att ha räknat lite på tiden,
att personen innan har kört på två maskiner way too late från passet innan. Morrar lite för mig själv och går upp till
min lägenhet för att vänta in tiden.. Då jag inser att det är den 5:e idag och inte den 4:e som jag har bokat in.
Hahaha
Jag bara orkar inte med mig själv ibland alltså.
Snacka om att ha noll koll på datum.

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0