Strange strange alltså

Missade träningen idag för jag var så sjukt trött. Hade ställt klockan på halv 4 imorse iom att jag hade Standby på flyget men jag orkade inte ens då gå upp och duscha.
Hade dom ringt ut mig hade jag suttit i skiten kan jag lova.
Vaknade till av att mobilen blippade till om träning, men trött som jag var så kopplade jag inte riktigt.
Somnade om. Sen när jag varknar vid halv ett så har jag ett sjukt överaskande mess på mobilen.

Richard: Im in Dubai and it reminded me what a good time I had with you. Really sorry I was an idiot X.

Men snacka om hakan ner i golvet, eller sängen för det var där jag befann mig.
Skrev ett svar på det, fortfarande sömndrucken men det har resulterat i att vi har pratat på telefon idag.
Sjukt nice att höra hans underbara brittiska accent.
Jag är inte bitter eller arg på honom längre och det var skönt att få känna det. Jag vill inte vara en sån människa.
Men ja vi har ngt mellan oss fortfarande för det första han sa efter de vanliga artiga hälsningsfraserna var:
God! I really love your accent.
Och jag tände ju till: vaddå för att du hör att jag är svensk eller vad?
No, Because it´s you!
Ridå!
Han vet vad han ska säga tyvärr. :-)

Men det var skoj som sagt och vi skrattade en hel del. Han sa att han var en "dick" och på det svarade jag att jag faktiskt måste hålla med vilket ledde till en annan rolig sak.

Carro: Well I turned down a joboffer from Quantas yesterday
Richard: Well why? You can move to London
Carro: The only problem is that all my friends have left London so I dont know anyone there
Richard: Well you know me?
Carro: I thought I knew you but I know your name, that you live in London and that you are a dick? Is that a reason for moving you think?
Richard: Laughing, you really got me there.
Carro: Well you said it yourself.

Alla som vet vad som hände med Richard kommer att tycka att jag var dum som pratade med honom, men samtidigt tror jag att ni som jag vill få ett bra slut på det. För som jag sa till Richard:

Carro: I dont hate you, Richard
Richard: Well thats a good start!
Carro: Yeah it could be a good start or a nice ending.
Richard: Yeah well thats up to you
Carro: I know it is.

Vi avslutade iaf konversation med:

Carro: I might call you tomorrow then
Richard: Then I Might be looking forward to hear from you tomorrow :-)
Carro: Well I think that you already does that
Richard: Yeah you are probably right.

Jag är glad att jag pratade med honom för jag vill verkligen inte vara bitter eller arg på honom. Jag är inte en sån människa eller vill inte vara det iaf.

Karlar!!
Jag är såå svag för brittiska killar.. Ska nog gifta mig med en sån tror jag..*s*

Take Care
C
Och för er som vet vad som har hänt kan jag meddela att det inte var ngt med den där Mylea heller. Hon är ett riktigt psyko om ni frågar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0