Torsdagspyssel!

Jaha då är man ledig i ytterligare 2 dagar. Känns riktigt skönt faktiskt. Idag har jag varit med en vän till Akademiska kliniken. Personen i fråga som jag inte ska nämna vid namn för hennes egen skull, vill göra ett "boobjob".
Vill hon får hon berätta det själv.
Klev upp tidigt för att åka iväg och vi har nog varit runt halva stan idag. Först kliniken, sedan ett besök på ryttarstadion, vilket inte alls levde upp till dom förväntningar jag har haft på en så gedigen klubb. Vidare åkte vi till Djurgården där jag fick en liten tour. Jag har ju knappt varit runt och turistat i Sthlm sen jag flyttade hit vilket är en skam.
Jag vet iaf vad jag ska dra med Richard på nu. Jag menar han måste ju få
en liten inblick i Sthlm. En tur på Djurgården kanske. En promenad är ju alltid nice.
Skansen vill ju jag till men det får jag ju fråga honom om. Däremot har jag redan frågat om han vill åka och rida!
Vet ni. Han är grym! Vi ska åka och rida,.. *s*
Vasamuséet har jag för mig att han ville se.. får se om det blir det då.

Jag har dessutom helt snöat in på Coldplays Viva La Vida. Vilket mäktig låt och jag kan ju bara
tänka mig hur det var på deras konsert när alla fans började sjunga den när dom hade lämnat scenen.
Måste ha varit en grym känsla! Eller för att citera min syster " det var sinnes"

Jaha så har man då sett fram emot att få ett nytt schema hela dan idag.. Men icke. Det är bara våra piloter som har fått det såklart. Varför ska det alltid vara försenat? *suck*
Nu ska jag dra i mig en shake.

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0