Underbara dag!

Ja, som vanligt går mitt liv upp och ner hela tiden. Igår var jag helt klar med Richard...
Idag ringde han igen.. och har skickat en massa sms. Han lät såå glad när han ringde ikväll.
Jag frågade vad som hade hänt som hade gjort honom så glad och då svarar han.
Well im talking to you again and Im going to Sthlm to see you and that makes me so happy.
I do miss you my swedish angel. *suck*
Ja han vet vad han ska säga för att få mig på hans sida igen.
Men seriöst han låter helt annorlunda nu så jag ska försöka se på detta på ett positivt sätt.
Lika bra det annars vet man ju aldrig.
Förhoppningsvis kommer han hit i slutet av oktober, det vore lovely. *s*

Idag har jag haft fullt upp. Klev upp kl 07 för att käka frukost och sedan dra till skolan för att skriva det nationella provet i engelska som jag måste ha göra.
Var klar runt 13 tiden då jag ringde A-C. Hon hade försökt få tag i mig. Lilla söta hade fixat
biljetter till Stockholm Open Finalerna. Jag har tyvärr en flygning till Kreta imorrn men
då styr hon genast upp en biljett till mig på en gång samma dag! Vikken tjej alltså!
Underbara A-C!!
Så nu har jag sett min första tennismatch live!
Robin Söderling mötte ngn stackars Japan som blev utklassad.

Nu måste jag sova
Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0