Underbara måndag eller??

Började min måndagsmorgon med att bara gå igenom vad som jag och Richard pratade om i en timme inatt.
Vet jag verkligen vad jag ger mig in på? Ska jag ge honom en chans till eller ej?
Ärligt talat så vet jag inte, alls. Skitsvårt att bestämma detta nu.
Särskillt när det finns andra intressanta killar i min närhet.
Har haft tvättstuga lite oxå... så det har jag roat mig med en stund.

Sen kom kära Emil förbi och vi åkte ut till Hellasgården och gick en promenad medans jag ältade detta med Richard. Skönt att ha en vän som förstår var jag befinner mig i denna situation.
Men jag har nog bestämt att om han ska få en chans till så får han banne mig komma och besöka mig
och inte tvärtom som kanske är lättare med tanke på mitt och hans jobb.
Näe han ska nog få jobba lite.
Tills dess kommer jag ligga riktigt lågt. Med allt och alla.
Känner att jag måste klara av detta först nu när det har kommit upp till ytan igen, för helt klart finns det något mellan oss, skulle faktiskt kunna kalla det för kärlek vid första ögonkastet.
Synd bara att killar i allmänhet är så rädda för att bli lämnade själva och stå där med brustet hjärta.
Jag är också rädd men om man inte satsar något så kan man heller inte vinna något.

Imorrn ska det dock bli spännande! Då ska jag väga mig och mäta mig. Tror att jag kanske har förlorat några centimeter.
Nej nu ska jag dra i mig en shake och sedan dra iväg till gymmet för en dansklass!

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0