Dagens bravader..

Blev väckt av min kära syster Jannice vid halv elva. "Hej! Är du vaken? frågade hon.. Ja jag hade väl aldrig svarat annars eller? *skratt* Jaja hon var iaf tillfälligt i Sthlm.
"Vill du äta en lunch med mig innan jag åker tillbaka till GBG?"
Jo vill och vill men jag kan ju inte just nu, men jag hoppade in i duschen och sedan mötte jag upp henne på ett fik mitt i stan. Rött thé och en cola light blev det för mig.

Senare träffade jag upp A-C, som vanligt tidsoptimist och sen. *ler*
Ja jag är inte mycket bättre själv men hon kan verkligen konsten att vara sen och kunna släta över det snyggt.
Vi har en liten history bakom oss som tyvärr ligger lite kvar, vet inte hur vi ska bära oss åt för att få bort den lite konstiga känslan som infunnit sig.
Hon var en av mina allra bästa kompisar, en jag kunde berätta allt för men nu vet jag inte.
Tyvärr svek hon mig ganska hårt en gång och jag har lite svårt att bara släppa det, ngt jag måste jobba på det vet jag men samtidigt har väl varken hon eller jag velat ta upp diskussionen om vad vi ska göra.
Jag vet att hon läser detta och ja jag hoppas att vi kan hitta en lösning på detta snart! *puss*

Såå hur har det då gått för mig idag?
Jodå jag har druckit två shakes och ska ta den sista om ett par timmar.
Ingen huvudvärk än så länge iaf, vilket är otroligt bra men har nog att göra med den enorma mängd vatten jag dricker.
Tänkte att jag ska mäta mig och väga mig och redovisa resultatet här när det har gått en vecka av kuren.
Kanske kan det inspirera andra att ta samma väg eller så gör det inte det.

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: Marie (sundsvall)

Hallo hallo!! Vilken fin blogg du har ;). Hoppas att du hinner nå din målvikt till Jul :). Jag har själv nyss kört samma kur med bara shakes och jag har gått ned 11 kg på 3 veckor :). Nu har jag ätit ganska vanlig mat i 3 veckor och jag har stått still på vikten jag gick ned till :). Men nu är det dags för en 3 veckors shake kur igen för dom sista 8 kilona :) LYCKA till gumman :) Och vet du!?! Aramis är hemma igen :) Jag vet att jag inte skulle men hjärtat för honom var för stort :) Kramar Marie

2008-09-24 @ 19:04:22
URL: http://www.maastricht.se
Postat av: Hanna Bananna

HEj Hjärta!!

Du kommer klara de här galant, för jag måste säga att de låter somm om verkligen har bestämt dig, den här gången!! Du gillar jug och träna bara du kommer igång. Jag håller alla tummar jag kan :) För som du har jag två. man skulle kunna tro att jag har fler som den utomjording jag är!! Många pussar på re :)

2008-09-24 @ 19:15:04
Postat av: Anna-Celeste

Jo det hoppas jag att vi kan... men det är nog mer upp till dig än till mig :( du vet att jag tror på dig vad gäller disciplinen (...vad gäller det mesta, haha) så vi ska ta och gymma lite du och jag så slipper jag vara den enda som går runt och gnäller som en invalid stelopererad 80-åring :D

puss

2008-09-24 @ 21:59:55
URL: http://annaceleste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0