Emma Emma...

Ja du Emma visst ska du får en inblick i min SATC värld. Bara att den kommer att dröja ett litet tag.. Kan ju inte gå ut och få med mig skandaler nykter heller. Det är jag alldeles för blyg för. :-)
Men jag håller med, min värld innehåller skor, killar, uteliv och mitt jobb som flygvärdinna.

Jag kan ju berätta om den senaste festen jag var inbjuden till.
Det var releasefesten till en ny radiokanal här i Sthlm. Radio 107,5.
Bara dancemusik spelar dom så har ni möjlighet så logga in på deras hemsida och lyssna på webradion.
Perfekt förfest musik och sjukt bra för oss tjejer när vi håller på att sminka oss osv.
Dom drog igång runt 23 tiden och första artisten ut var Elin Lanto och hon klev på vid halv tolv.
Hon drog en ny låt samt hennes senaste hit " Discoteque". Hon var grym.
Nästa man var Danny och han sjöng Tokyo, som jag bara älskar och duetten han har med Therese.

Men varför jag ens gick på den där festen var för att Basic Element skulle spela. Oj jäklar vilket drag det blev när som klev på. Dom hade en massa hits på 90-talet och dom drog dom ett par av samt två helt nya.
Feelings och To you. sjukt bra.. kanske är dom på väg tillbaka.
Dom var så bra så det går inte ens att beskriva..*s*

Har dock inte köpt ett par nya skor på länge nu... men jag har heller inte hittat några som kvalificerar
sig in i min berömda hylla. Som förövrigt är proppfull nu. *s*
Ska lägga in en bild så vet ni vad jag talar om..*S*

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja till mer skobilder! :D

2008-09-29 @ 15:01:34
URL: http://emmastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0