Löning och jobb

Skönt att man fick jobba lite idag. Och dessutom imorrn. Jag har flugit så lite under sommaren att jag verkligen kommer att glömma allt snart om jag inte får börja jobba mera.
Fick mitt schema också... Ska ner till Thailand och räkna mat typ! Haha vad jag garvade när jag såg mitt schema.
Helt hysteriskt. Åka ner till Phuket, räkna mat tre ggr på lika många dagar och sedan åka upp till Bangkok, vara där i en dag och sedan åka hem igen... i en TOM 747:A!!! Hajar ni?!
Fattar ni hur stor den maskinen är? Det är ca 30 st cabincrews som ska hem i den.
Den tar 582 passagerare plus 18 crew i vanliga fall...

Angående min diet så börjar jag komma in i den nu.
Inte lika jobbigt längre faktiskt..*s*
Nu ska jag göra mig iordning för en releasefest på Café Opera. Det är den nya radiokanalen
107.5 som har detta party. Lär ju bli grymt!

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: Celeste

Haha, det är precis samma grej som jag gjorde när vi tog hem dom sista paxen från hkt... tom 74a ner. Fett med plats XD jag tror jag såg tre av fyra filmer. Hehe. Jag vill gå ut i helgen... :( puss

2008-09-26 @ 01:22:32
URL: http://annaceleste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0