Mera glamour åt Emma och andra dödliga?! *s*

Gårdagen kan summeras på detta vis: GALA!
Jag har nog aldrig varit med om en så omväxlande kväll i Stockholm.
Jag var som vanligt inbjuden till en VIP-fest på Solidaritet denna gång. Det var Porsche som hade en fest iom att det har varit bilrace på manntorp. Som om jag är intresserad av det liksom.
Råkar bara känna "rätt" folk tror jag.
Iaf.
Dom hade en festkväll med XBOX. Så var man tidigt ute fick man ett spel. Jag har inte X-Box så jag struntade i det.
Däremot så kunde man spela tre olika spel väl inne på Solidaritet och det har väl aldrig hänt.
Som en snubbe sa: " Vad blir det härnäst? Lufthockey och bowling"?
Ja varför inte? Fast det passar nog bäst på en bowlinghall och inte på en nattklubb tycker jag.
Vi orkade dock inte vänta in alla muppar från Manntorp så vi gick vidare.
Mina och AC´s vänner befann sig inte så ovanligt på Patricia. Gaykväll såklart! :-)
Så vi gick på Patricia och dansade med alla fjollor!

En mycket intressant kväll måste jag säga. Från X-box på Solidaritet till dansande fjollor på en båt!
GALA!!

Hade sovsällskap i form av AC som däckade så fort hon kom innanför dörren tror jag bestämt!
Lilla saken sov redan innan jag hann koppla in kameran för att ladda ner kvällens bilder.
Skam den som ger sig....

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Carro! Kul att "se" dig! Du lever och mår bra ser jag :) Förstår docjkinte hur du ser ut med att flyga så där, jag sitter redan med papperspåsen och hyperventilerar trots att det är två måndader till avgång, hua!

Kram bukis;)

2008-09-30 @ 07:08:20
URL: http://brummagummans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0