Mitt nya liv!

Började idag! Kul va? Och för att rivstarta mitt nya liv har jag bestämt mig för att börja blogga. Alla verkar ju göra det nu och det kändes som rätt tid för mig precis just nu. Har all tid i världen att sitta och filosofera för mig själv så varför inte sätta det i ord på en blogg?

Mitt nya liv innebär en hel del förändringar. Beställde ett träningskort idag och den 1/10 börjar jag träna på allvar är det tänkt. Och bloggen ska jag skriva varje dag för att hålla mig motiverad.
Dessutom börjar jag på min diet idag och det är det som min blogg ska handla om ett tag framöver. Framgångar som motgångar.. allt ska med!

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv så jag blir den jag brukar vara.
20 kilo ska bort innan jul är det tänkt så det kommer bli tufft, men jag vet att jag kommer att klara detta
Jag är en tuff brud.. så lite gungningar i tillvaron skrämmer inte mig!

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: H

hoppas du klarar dina träningsmålsättningar!

2008-09-23 @ 05:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0