Såååå

Då var man igång då. Har tagit en liten shake nu på morgonen och detta ska jag alltså leva på tre gånger om dagen tills jag når min målvikt. Hualigen!
Det kommer att ta tid och energi för att nu göra detta men jag tror att mina vänner kommer att peppa mig också!
Eller jag hoppas på det iaf! Innan jul ska jag vara nere i min målvikt och sedan börjar det riktigt stora jobbet.
Att stanna kvar på den vikten, det är där det hårda jobbet kommer tror jag.
Vad händer då för mig idag?

Jo jag och Emil ska på en resemässa på medis idag.
Innan denna roliga lilla grej ska jag dock tvätta... mindre skoj men en nödvändigt ont.
Har inte dejtat Emil på aslänge så det ska bli så nice att ses. Saknar min lilla sockertopp.

Fick tillbaka två av mina uppsatser på engelskan igår också. MVG på båda. Fett nice! :-)
Som Ola sjunger " life is life is life is good".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0