Två dagar senare...

Ja herregud vad jag eller vi har jobbat denna helg. Eller rättare sagt torsdag och fredag.
Men det var ju nattflight igår så jag kom väl hem runt 05.30 på morgonen... Snacka om seg. Men det gick hyfsat bra ska jag väl ändå säga...
Kan avslöja att jag redan har ställt mig på vågen och det går åt helt rätt håll. Nu vet jag ju iofs att de först två kilona är vatten men jag har tappat mera än så och idag är ju den 5:e dagen.
Känns otroligt skönt att se lite resultat direkt för det är jobbigt att inte käka riktig mat ska ni veta.
Speciellt på flyget när man är van att ta sin smörgås och kaffe medans första videon rullar, precis innan drinksvagnen.
Nu får jag ju visserligen dricka thé och vatten men ändå.
Sen när alla andra satte sig för att käka den hyfsat goda maten vi får på flyget så stod jag där med min shake. *s*

Det kommer att ta lång tid för mig att nå min målvikt men jag hoppas att jag kommer att ha styrkan att göra det.
Ingen lätt sak alls faktiskt. Men ska jag ner 20 kilo så finns det inget annat sätt.. Eller jo
men inget som går snabbare och som gör att jag mår bättre på kortast tid.

Nattflighten igår var kul. Har aldrig flugit just den sträckan förut och det var ju skoj.
Man ser ändå en viss skillnad på passagerare beroende på destination.
Idag lördag, hmm jag har sovit typ hela dan.
Ska ta det lugnt bara och försöka komma i säng tidigt så jag kan gå upp imorgon och plugga.
Jag måste verkligen ta tag i Matten och fysiken nu. Det var ett tag sen jag öppnade böckerna.
Usch jag grämer mig för det är så svårt.
Ha en underbar kväll

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: Emma

Hellu! Välkommen till bloggvärden! Jag förväntar mig mer glamor, mer skor och mer SATC-stockholm av din blogg ;) Vi vanliga dödliga måste få läsa sånt! Lycka till med pluggandet!

2008-09-28 @ 12:35:49
URL: http://emmastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0