NU har jag rensat ut det dåliga i mitt liv

Haha jag vill bara skratta och gråta på samma gång.
Varför har jag hållit fast vid en person som verkligen inte är det minsta lik mig?
En loser?
Varför? Ja det undrar jag med.
En person som är korkad, ja dum faktiskt... undrar om han har ens 80 i IQ?
En person som tror han är bättre än alla andra och som har noll koll på livet?
Jag måste ha slagit mig hårt i huvudet som har förbisett allt.
Hahaha det är skrattretande.....

Jaja nu är han ute ur mitt liv. För gott!
Och det är ju bra för det finns så mycket mer än att vara med en person bara för att...
Det var bra i början... men ja jag ska inte lägga ut allt här...
Men det som är viktigast för mig i ett förhållande där föll han kort iaf. Haha i dubbel bemärkelse...
Jag valde att försöka jobba på det.. hahaha jaja jag är naiv ibland alltså.

Nu ska jag ta tag i livet! Tur man har en dejt i veckan att se fram emot! Nice!

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: Celeste

Vem ska du dejta!???! fill me in!! jag backar upp!! puss

2009-04-19 @ 18:20:05
Postat av: Carro

Hehehehe det säger jag när jag har varit på min dejt... tills dess är det en hemlis.... kanske avslöjar det för dig på telen.. hehe

2009-04-19 @ 19:44:58
URL: http://carramelle.blogg.se/
Postat av: Kalle

Du gör helt rätt vännen... kramar

2009-04-20 @ 19:17:37
URL: http://patrikkallekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0