Påsken so far...

Ja jag kunde ju inte gå ut på skärtorsdagen iom att jag hade jobb igår på långfredagen...
Idag blir det kanske lite fest?
Beror på om karln är på partyhumör.. och jag med för den delen...
Vi ska iaf laga en påskmiddag ihop iom att vi inte kunde göra det igår... av naturliga skäl.
Jobbet igår gick så otroligt smidigt och snabbt... Kändes nästan som om vi hade glömt att göra hälften av våra
dutys men icke... Det går bra när alla är synkade och jobbar på ungefär samma sätt.
GODIS!
Nu har iaf F kommnit ner och stannar över sin APU.
Ett gyllene tillfälle att se om det är vi. Ska bo ihop i mer än en månad.. vilket sätter oss och förhållandet
på ett riktigt prov. :-)
Det ska blintressant att se vad som händer faktiskt.

När jag senast var i Sundsvall träffade jag en gammal kompis.
Hon är gravid!?
Va?! Eller ja det var hon ju... men det var nog den sista personen jag trodde skulle vilja ha barn just nu iaf.
" Det är världens häftigaste känsla, man är typ hög hela tiden"
Det var hennes kommentar till det hela...

Haha inte konstigt att min mamma har blivit på smällen så ofta då..S**
Själv har jag inte haft såna tankar alls.... men nu på senaste tiden har det slagit mig..
Man lever faktiskt bara en gång, ska man då gå miste om en sån stor sak?
För det verkar ju vara världens grej om man ska tro tex min mamma.. och nu E som har varit
som mig tidigare... dvs helt anti barn?!

Ja jag är mållös.. vet inte vad jag ska säga i just detta med barn egentligen...

Så vi tar och pratar om ngt helt annat!
Jag är ledig fram tom onsdagmorgon!!! Weeee sååå skönt faktiskt..
Sen kanske jag ska få byta lie schema med en kollega som är less på Thailand. 
Vore fett nice om det gick att lösa faktiskt! *s*

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0