Tack och god natt....

Nu är det över.... Nu blir det inget mer... Jag orkar inte mera..
Kärleken är inte värd sån här smärta... jag lägger ner nu... Jag sa Fredrik eller ingen alls...
Det blir inte Fredrik.... så det blir inget mer för mig... nu sluter jag mig som en mussla... inga känslor kommer att komma från mig mera.. aldrig igen... I had enough... Finally im done...

Ska sörja detta till inga tårar finns längre men sen är jag färdig.. Ska satsa på mig själv och min karriär..
INGEN kommer få min kärlek igen, INGEN.. jag är alldeles för generös med den...
Jo mina vänner och min familj men det är ju en annan typ av kärlek.
Kärleken mellan två människor är jag färdig med nu.
Jag är förstörd...ärrad... alldeles för mycket.. Störd i skallen utav alldeles för många smällar.
Som en boxare i slutet av karriären typ..

Hoppas alla ni andra finner lyckan och kärleken.
Jag har försökt men det funkar inte.
Tyvärr

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0