Utgång...

Ja jag är mållös faktiskt.... det blev inte som jag hade tänkt mig helt klart.... Man ska inte ta beslut i vredesmod..
Det håller jag med om AC...
Nu blev det så ändå... kanske är det lika bra... Jag vet inte..
Hopplösheten har tagit ett stort grepp om mig och jag vet varken ut eller in...
Men samtidigt tror jag att man inte kommer att ha ett förhållande där allt är en dans på röda rosor...
Som AC berättade att en gammal tant hade sagt när dom frågade hur hon hade fått förhållandet att funka hela livet,
"Vi slutade inte älska varandra samtidigt"
det där är ju bara hur sant som helst... men det gäller ju att man verkligen älskar den andra..
Är kanske inte så säker på om jag gör det... måste fundera..
Men man kan inte älska en person varje dag i ett helt liv, ibland blir man frustrerad och arg
på personen ifråga.

Var ute igår och hade helt ärligt tänkt att trösta mig med någon eller något men det blev ingetdera...
Hade noll lust med sånt...
Åkte hem och sov istället... vaknade tidigt som attan så jag ska ta en promenad nu..
Vad som händer sen får framtiden utvisa...

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0