Helt seriöst alltså

Har jag dragit på mig den där förbaskade svininfluensan eller? Nu har jag börjat hosta som en idiot.. *suck*
Kan ju inte ens lägga mig på rygg för att sova utan att börja hosta..
Sen hade jag feber idag oxå...
Får ringa till ngn läkare imorrn och kräva ett recept på en bra hostmedicin... Inte sån där som finns receptfritt på apoteket,
utan lite bättre och starkare grejer.... barnmedicinen kan dom behålla :-)

Har standby imorrn, inte för att jag kommer att bli utkallad och kanske är det lika bra just nu.
Har ev fått tag i ett extrajobb oxå och det känns skönt.. jag mår inte bra av att jobba så lite som jag gör just nu.
Vill jobba mera. Och det ska jag verkligen göra får jag hoppas :-)
Annars mår jag verkligen bra just nu.... lite fler promenader så blir allt toppen :-)

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0