Igår, söndag

Dog min bästa kompis pappa. Helt plötsligt och utan förvarning.
Jag fick reda på det idag. Hon messade mig och jag ringde upp henne direkt.
Hon grät så mycket lilla gumman men sa att hon var tvungen att vara stark för hennes mammas skull.
Hoppas du har tid att sörja själv oxå gumman. Det måste du.
Hennes bror bor inte i Sverige men hade tydligen satt sig på ett plan direkt.
Dom behöver vara tillsammans nu.

Jag kan inte tänka mig ett värre scenario än om någon av mina föräldrar dör.
Eller mina syskon. Jag vet inte om jag skulle palla den sorgen.

Har skickat blommor och kommer givetvis att åka upp på begravningen. Tar ledigt om det behövs.

Hennes pappa var en riktigt rolig kille. Ville liksom alltid vara med oss ungdomar.
Jag har bara bra minnen av honom faktiskt.
Men dom säger ju att dom bästa dör först... och det kanske stämmer..
Livet är så orättvist och det finns ingen logik alls.
Vila i frid Kjell-Åke!

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0