Måndag den 17/8

Festen i lördags blev hur bra som helst.
Tack alla sköna och underbara människor för att ni gjorde den så bra,
utan er skulle den inte ha blivit så lyckad!
Alla verkligen tog till sig temat och var riktigt påhittiga när det gällde att hitta en karaktär!
Underbart!!
Haha som alltid när man har tävlingar och lite sånt så kommer tävlingsmänniskan fram i alla
männisor... Sååå roligt att se. ;-)

Idag har jag inte gjort mycket. Har varit " on duty " för jobbet men blev inte utkallad.
Jaja imorrn ska jag iaf jobba, det ska bli riktigt nice faktiskt! :-)
Det var ett tag sen jag jobbade nu så det ska bli skönt.
Får väl lägga mig tidigt ikväll så man är pigg och utvilad.
Sen ä det jobb på lödag som gäller, men på torsdag kommer mina föräldrar ner
så vi ska käka middag på verandan på fredag. Det blir riktigt trevligt!

Har fått en veckas semester oxå... hmm det måste ja försöka ändra på.
Jag hann liksom inte med det där. :-)
Kanske går att lösa på ngt sätt. Tänkte ta med mig syrran och dra till Thailand i 2 veckor i Januari.
Det vore nice tycker jag. :-)

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: Johan

Lägg till mig som länk i din blogg daaaaaa!!! :)



PUSSAR

2009-08-21 @ 20:06:00
URL: http://eftersolskenkommerregn.blogg.se/
Postat av: Mattias

Nu finns det lite härliga bilder på dig på min blogg ifrån Vickan igår :D !! Puss på dig



http://mattiasloof.blogspot.com

2009-08-25 @ 12:55:10
URL: http://mattiasloof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0