Nuuuu

börjar det bli bättre! Hostan har nästan gett med sig och jag har nästan ingen feber längre heller... Sååå dålig timing det har varit alltså. Jag ska ju sjunga på en begravning imorrn så jag hoppas verkligen att min röst är tillbaka fullt ut imorrn.. Det skulle vara skönt att verkligen kunna ge allt för mina nära och kära imorgon.
Det känns iaf mycket mycket bättre.

Igår fick jag besök av Daniel och Patrik. Vi hade en skön filmkväll :-)
Blev en komedi och sedan en skräckis...
Iom att jag bor själv i hela stooooora huset just nu så fick Danne gå runt med mig och kontrollera att det inte var ngn här innan de åkte.. *skratt*
Det är ju ett gammalt hus så man vet ju aldrig ;-)
Jag hoppas iaf att mina föräldrar aldrig säljer detta underbara hus!
I just love it!
Synd bara att det ligger "fel". Hade det varit i Sthlm hade jag ju lugnt tagit över eller köpt det
när dom vill flytta, för det kommer dom ju att göra när alla mina syskon har flyttat. :-(

Ska ta och repa lite på låtarna som jag ska framföra imorrn så det blir perfekt.
Ev blir det 4 st låtar men jag vet helt ärligt inte om jag pallar med det.
Jag kände ju faktiskt personen som ska begravas så det kommer att bli sjukt jobbigt.
Hoppas Danne kan följa med som stöd till mig :-)

Take Care
C


Kommentarer
Postat av: AC

Wiie, du mår bättre!!! :D me so happy :D

2009-08-30 @ 19:16:38
URL: http://annaceleste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0