PARTYTIME!!!

Sådär då är vi så gott som klara med alla förberedelser för våran gemensamma fest imorgon!
Det kommer bli succé!!
Har fixat och donat hela dan idag och resultatet blev precis så bra som vi ville!
Nu är det bara att hoppas att det blir hyfsat bra väder och att alla våra vänner kommer med ett glatt humör!
Det är ändå det vktigaste.
Har dock inte hunnit städa här hemma nåt men det får jag ta imorrn innan jag åker till A-C.
M ska ju sova här så det måste ju fixas lite.
Fixa hennes sovplats mm för det orkar man ju inte mitt i natten sen heller :-)
Jag ser jättemycket fram emot festen imorgon.
Och våra gäster verkar minst lika peppade dom med. Speciellt över temat!

Nu ska jag ta en macka, Har inte hunnit käka ngt på hela dan, och sen sova.
Blir tidigt upp imorrn för att hinna med allt.

Jisses va skoj det ska bli!
Partyhatten är på och jag går ALL IN! ;-)

Take Care
C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0