Jaha då har man fått sitt liv för några veckor till

Schemat kom nämligen idag... och tidigt också! Nice..
Fast det var ju inget kul schema jag fick... jaja tough shit! Learn to live with it liksom... :-)
En bra sak är ju iaf att jag ska ner till Krabi med bästaste Jonte! Men det är inte förän nästan i slutet
på Januari men ändå... ngt att se fram emot iaf :-)
Och söta M ska med såg jag oxå..... det blir ett trevligt stopp :-)
Idag har jag startat dagen med otroligt trevligt stopp i tvättstugan... jisses va kul det är.. NOT
Men ett nödvändigt ont... :-)

Ska jobba extra idag på hotellet... ska bli kul! Sen hem och packa inför jobb imorrn.. :-)
Jag älskar mitt jobb!
Ska planera en resa hem till norrland oxå iom att jag är ledig ett par dagar i rad i januari..
det är oxå bra tycker jag :-)
Måste träffa Mr S snart... *skratt*

Nej nu ska jag ner till tvätten igen... höres snart

Take Care
C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0