Sådärja!!

Efter en vecka i Thailandet är man nu hemma i Sverige igen ett par dagar iaf...
Och vad kom man hem till? Surregn.... :-(
Jaja bara att gör det bästa av situationen eller hur?
Ikväll är det finaldags på Golden Hits så alla som är lediga och hemma, KOM DIT OCH HEJA!!
Det är ett fantastiskt startfält... MASSOR med sjuukt bra sångare och sångerskor...
Inte för att jag själv har en chans men det är ändå kul att få vara med!

På fredag bär det iväg igen på jobb och innan dess ska jag softa och
försöka träffa lite kompisar som man inte träffar så ofta..
KÄNN DIG TRÄFFAD MISS A-C!! ;-)

Just ja, lovade ju att lägga in ett klipp när jag sjunger.... okidok.. ska lägga in det nu

Take Care
Ses på Golden ikväll!

C


Kommentarer
Postat av: AC

*känner sig som träffad av blixten själv* Vi får till det i dagarna, förlååååt att jag inte hinner idag! =( men jag har en stor o viktig presentation imorn och jag är megatrött... :(

2009-12-07 @ 19:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0