2 veckor och 1 dag senare....

Oj va dålig jag är på att uppdatera min blogg.... Har iofs inte varit hemma i Oslo på ett tag.. kan vara därför.. *s*
Nu ska jag iaf bli bättre.. hoppas jag iaf..

Senaste nytt... Har varit på en Asien runt på 10 dagar.... startade i Oslo-Arlanda-Krabi-Bangkok-Phnom penh-Dubai-Doha-Male-Arlanda-Oslo... och vidare hem till sundsvall och pojken i 4 dagar..
hem igen för att bara packa om och åka till Phuket i 5 dagar... har varit minst sagt 3 händelserika och fullbokade veckor... Nu kanske det lugnar ner sig något dock..*s*
Pojken är just nu här men åker hem igen imorrn och sen kommer det att dröja 4 veckor minst innan vi ses igen.
Mitt schema är inte bra om man säger så... inte så att jag är förvånad... det blir jag bara när det kommer ett bra schema till mig. :-)

Jag längtar tills det nya schemaläggningssystemet kommer igång.. då blir det nog mera rättvis fördelning
av bla standbyer som verkar vara min lott. Hatar standby... och jag får alltid massor.
Se bara på mitt schema i januari... 13 standby dagar av 20 möjliga jobbdagar. Helt sjukt
Speciellt när vissa aldrig har standby. Så jäkla orättvst. Man får ju inga pengar alls om man har standby.

Jaja jag har ett större problem nu så jag ska ta itu med det innan jag ringer hon som planerar schemat.

Take Care
C

Kommentarer
Postat av: Celeste

1. Du har varit sämst på att uppdatera! =P

2. Ridresa taget!! var vill du åka!?

3. Jag saknar flyget!! ...och dej.



PUSS

2009-02-23 @ 04:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0